Scouting kent geen grenzen

Sinds 2003 onderhouden Friese scouts een partnership met scouts uit de provincie Kwazulu Natal in Zuid-Afrika. Bij ’Partnership met Kwazulu Natal’ (pagina ’Over ons’) lees je daar meer over.

Sinds de zomer van 2010 proberen we ook in het kleine koninkrijkje Swaziland een handje te helpen. Kijk onder ’Partnership met Swaziland’ voor de plannen.

Wil je zelf aan de slag? Mogelijkheden genoeg! Je mag bij ons komen ’Kamperen voor Afrika’. Wij verzorgen dan een aantal leuke Afrikaanse activiteiten voor jullie. Je kunt ook iets kopen in onze webshop. Met de opbrengst daarvan steun je scoutinggroepen in onze partnerrregio’s.

Heb je zin in een groter avontuur? Ga dan zelf op reis om Afrika te ontdekken of nog mooier: begin met je groep of regio een eigen partnership. Wij helpen je graag verder!