Eerdere acties

Een partnership is mooi, maar er moet natuurlijk wél wat gebeuren. Gelukkig begrijpt iedereen dat en zijn er doorlopend nieuwe activiteiten:

• 17 december 2005: de Afrikaanse jaarafsluiting van Scouting Andromeda in Franeker levert lekkere bananenhapjes en € 100 op.
  • 19 november 2005: tussen de wedstrijden van het Friese volleybaltoernooi door kopen de spelers voldoende boekjes om weer een materiaakist te financieren
  • 19 oktober 2005: 600 leerlingen van de Sint Maartenschool in Bolsward krijgen een presentatie over het Friese partnership.
  • 12 oktober 2005: de leden van de Lutherse Kerk in Leeuwarden willen ook wel eens weten wat Friese scouts in Zuid-Afrika uitvoeren. En ze besluiten samen ook zo’n materiaalkist te betalen!
  • 24 september 2005: iNZet verkoopt binnen zes uur voor 1800 euro aan boekjes tijdens de Scout-In in Boxtel, een kaderbijeenkomst van Scouting Nederland
  • 23-30 juli 2005: de welpen en kabouters van de St. Michiel- en Liobagroep reisen (op Terschelling) door Afrika en doen een gift van € 25.
  • 2 juli 2005: bij het eindvuur van Scouting Van Maasdijk in Heerenveen start een spontane inzamelactie, die resulteert in geld voor vier materiaalkisten!
  • Eind juni 2005 trekt Scouting de Biezenhutters uit Oosterwolde weer naar Doldersum voor het traditionale Kamp Doldersum. Opbrengst € 120!
  • 30 april 2005: Scouting De Twirre uit Burgum zorgt dat de Burgummers deze Koninginnedag voor 100 euro gaan spijkerbroekhangen.
  • 23 december 2004: onze collegaregio Maasdelta wil wel eens nadenken over zo’n zelfde partnership en betaalt vast een materiaalkist voor Kwazulu Natal.
  • 30 april 2004: Jurjen en Ridzard, twee leden van Scouting Andromeda uit Franeker, houden een rommelmarkt en geven € 100 van de opbrengst aan iNZet.
  • Januari 2004: een collectebus bij een disco-avond van Scouting Andromeda in Franeker brengt € 100 in het laatje.