Deze website is

Nieuws Activiteiten Shop Over ons English
Stichting iNZet ZuidAfrika of Friesland
Dit waren onze activiteiten in 2010

• Op 27 november lieten we bij de Biezenhutters in Oosterwolde zien wat we deze zomer in Zuid-Afrika en Swaziland beleefden. Ook welpen van de Van Pallandtgroep uit Ommen deden mee.
  • In juli en augustus trokken we 3 weken door Kwazulu Natal en Swaziland en bezochten we tientallen groepen. Met de guides uit Swaziland tekenden we een Partnership Agreement voor 3 jaar. In het logboek is veel over onze belevenissen te lezen.
  • Op tweede pinksterdag verkochten we weer boekjes en badges tijdens het Noordelijk Pinksterkamp in de Marnewaard. De opbrengst kan meteen door naar Swaziland!
  • Nieuw in onze webshop: Spelletjes a la Minute NIEUWE OOGST. Een tweede serie van 65 supersnelle spelletjes om je programma mee op te leuken, aan te vullen of... te redden!
  • Zaterdag 15 mei kon je met iNZet op safari of op zwerftocht in het Transwijkpark (voor de scouts) in Utrecht, tijdens Scouts2Day. Het was lekker druk en tussendoor werd ook nog geld bijeengebracht voor Swaziland.
  • Zaterdag 20 februari konden Friese scouts in Appelscha op safari bij onze stand bij de Baden Powell wandeltocht. Door de dierenquiz op te lossen kon je uitvinden dat we ons partnership uitbreiden met Swaziland.
  • Nieuw in de webshop van Stichting iNZet is het boekje ’Team Building Activiteiten’. Leverbaar in Nederlands en Engels. Ook nieuw: acht grappige badges. Kijk voor deze en andere leuke hebbedingen eens bij ’Shop’.