Deze website is

Nieuws Activiteiten Shop Over ons English
Stichting iNZet ZuidAfrika of Friesland
Over ons

Stichting iNZet bestaat uit vier Friese scouts: Merijn en Rudi van Bussel, Chris Elsinga en Jelte Veldstra. Dankzij de wonderlijke wegen van scouting vonden wij onszelf op een avond terug onder een Afrikaanse sterrenhemel - een van de mooiste avonturen die we tot nu toe beleefden.

Sinds 2003 coördineren wij een partnership tussen Friese scouts en guidinggroups in Kwazulu Natal, Zuid-Afrika. Een práchtprovincie die net als Friesland aan het water ligt, en waar kinderen net zoveel plezier aan scouting beleven als wij hier.

Wij vinden het partnership zo waardevol - voor de Afrikaanse groepen, voor de Friese groepen, en ook voor onzelf - dat we ons werkgebied in 2010 uitbreidden met Swaziland. Dat kunnen we qua afstand combineren met bezoeken aan Kwazulu Natal. We streven in beide gebieden naar een gelijkwaardig partnership en proberen zoveel mogelijk te doen waar onze partnerorganisatie behoefte aan heeft.

Wil je met ons in contact komen? Dan kan dat via onze Facebookpagina
of via email: info [apenstaart] stichtinginzet.org.